خدایا خسته ام!
از غریبه بودن بین این آدم ها
از بی کسی
از این که از جنس آدم های اطرافم نیستم
از اینکه همه تا میفهمن از خودشون نیستم
رفتارشون باهام عوض میشه
خدایا!...
تو با من باش
باشگاه دیدگاه...ما را در سایت باشگاه دیدگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70