باشگاه دیدگاه

متن مرتبط با «همینطوری» در سایت باشگاه دیدگاه نوشته شده است

خودت هم همینطوری...

  • نیلوبلاگ

    چرا وقتی ماشین ات جوش می آورد ، حرکت نمی کنی ؟ کنار زده و می ایستی ؟ چون ممکن است آتش بگیرد و به خودت و دیگران صدمه بزند! خودت هم همینطوری... وقتی جوش می آوری ، عصبی و عصبانی می شوی، در این حال تخته گاز نرو ! بزن کنار ، ساکت باش ، و هیچ نگو...! وگرنه هم به خودت آسیب میزنی هم به اطرافیان... ...

    ادامه مطلب